2013. június 17., hétfő

Harmadik rész



Legjobb barát


 Az iroda előtt meglepődve figyeltem fel a fekete motorra, ami Ryan tulajdonában állt. Ott állt mellette bőrdzsekiben, magára vonva a lányok sóvárgó tekintetét. Mikor meglátott mosolyogva intett, és egyből megéreztem magamon a féltékeny pillantásokat. Annyira gyűlölöm ezt.
- Szia. - köszönt vidáman. Nem igazán érdekelte, hogy akár az ágyába is csalhatna jó pár lányt, mert hát sokan libegették magukat előtte, nem, ő csak rám figyelt, és ez hihetetlenül jól esett.
- Ugye tudod, hogy elméletben én már rég halott vagyok? - tettem fel a kérdést neki, majd ide adta az éj fekete bukósisakot. - Oké, hogy elviszel, de magassarkúban nem igazán kénye.. - mondtam, amikor is felemelte kezét, és kinyújtotta ujját, hogy várjak. Pár pillanat múlva már a kezében egy fekete topánka pihent. - Mindenre gondolsz. - mosolyogtam, majd rátámaszkodva átvettem a cipőm. Eltette a magassarkúmat, majd felpattan a motorra. - Annyira bőbeszédű vagy. - motyogtam kissé cinikusan. Csak rám villantotta tökéletes fogsorát, erre én csak szem forgatva pattantam fel a hátához. Szorosan átöleltem derekát, ő pedig elindult. Élveztem a hűs szellőt, és hogy a sisak alól kikandikáló hajzuhatagom lobog a szélben.
 Az ágyában feküdve néztük az unalmas sorozatokat a tévében, amikor is megkérdezte, hogy mi volt az interjún.
- Fú, hallod. Annyira egy bunkó ez az ember. Ráadásul ezer százalék, hogy nem idősebb nálam mégis olyan nagyra tartja magát. - motyogtam és az idegesség szétáradt a testemben.
- Beszólt valamit, vagy mi? - kérdezte érdeklődve, és láttam rajta, hogy tényleg érdekli a dolog.
- Hát mondhatjuk. Mindegy, nagyon idegesítő volt. Olyan dolgokat kérdezett, amihez az égvilágon semmi köze nincs, és nem is lesz soha. - morogtam, majd beletúrtam a hajamba, s hátracsaptam a szemembe lógó sötétbarna tincseket. - Ja, arról ne is beszéljünk, hogy visszaszóltam neki. Tuti, hogy nekem van a legrosszabb esélyem, de jobb is így, majd találok valami mást. - rántottam meg a vállam és hátradőltem a puha párnák közé, amiknek Ryan illatuk volt. - Csináljunk valamit, mert halálra fogom unni magam. - motyogtam.
- Mit szólnál, ha elmennénk fotózni. Esetleg készíthetnék rólad is pár képet. - vetette fel az ötletet.
- Benne vagyok! - ugrottam fel a puha matracról. Nevetve követte példámat, majd egy apró puszit nyomott
a fejemre.
 Felüdülés volt a szemnek a hatalmas rét látványa, a lágy szellő simogatta bőrömet, a madarak csiripelése pedig zene volt fülemnek. 
- Annyira jó itt. - mondtam és az ég felé emeltem a fejemet, majd kezeimet széjjeltártam és pörögni kezdtem. Hallodtam a gép kattanását, majd egyre többet. 
- Gyönyörű vagy! - mondta Ryan és derekamnál fogva magához vont, ezzel megállítva engem.
- Köszönöm. - súgtam a szemébe nézve. 
- Mi lenne, ha megpecsételnénk a napot este egy bulival? - mormolta fülembe.
- Igazából nincs sok kedvem hozzá. Egész mást terveztem. - motyogtam. - Szerintem az neked is jobban tetszene. - ágaskodtam fel és megharaptam fülcimpáját.

Niall

 - Szimpatikus volt valaki? - kérdezte Kate. Felálltam és az ablakhoz sétáltam.
- Igen. - mosolyogtam magamban. Figyelmem egy barna hajú lányra terelődött. Igaz csak hátulról láttam mégis felismertem őt a ruhájáról és a menéséről. Pimasz egy lány, de z csak még jobban fokozza szépségét. Nem is értem mit keres ő itt, mikor akár modell is lehetne. Egy férfi felé közelített aki a motorjánál állt. Váltottak pár szót, majd elmentek. 
 Hazafelé vettem az irányt. Amikor leparkoltam a kocsifeljárón megláttam legjobb barátomat, ahogyan felém közeledik. Kiszálltam majd lezártam a járművet.
- Cső haver. - köszönt, majd miután viszonoztam kezet fogtunk. Megrázta a haját és rám emelte tekintetét. - Menjünk bulizni és csapjunk bele az éjszakába!
- Nincs hozzá kedvem. - nyögtem miközben már a házban voltunk. Ledobtam a kulcsot az asztalra és levágódtam a kanapéra.
- Tessék? Mi az, hogy nincs kedved? - emelte fel a hangját meglepődve. - Niall ne csináld már. Tudok egy tök jó házibulit. Hivatalos vagyok! Hallod gyere már, nagyon jó lesz! - próbált győzködni.
- Elhiszem, de nincs kedvem hozzá. - néztem a szemébe. - Fáradt vagyok, oké? 
-Kárpótolsz! - motyogta, majd sietősen elviharzott.
- Hát persze. - súgtam magam elé a semmibe. Harry tipikus csajozós típus. Szereti a nőket és ezt nem is tagadja. Minden éjszakára akad neki valaki, de persze én sem panaszkodhatok. Talán valahogyan Summert is az ágyamba tudnám csalni. Iszonyúan kívánatos teste van így is, hogy ruha takarja. Milyen lehet akkor meztelenül. Jézusom Niall nyugi!

Summer

 - Többször is jöhetnénk ide. - szökött fel arcomra egy őszinte mosoly. Nagyon jól éreztem magam, és rengeteg kép készült, amik szerintem elég jól sikerültek.
- Megjegyzem. - vigyorgott Rayn, majd felpattant a motorra, én is ezt tettem.
 - Ez a legjobb. - mutattam egy képre Ry ágyában feküdve.
-Nekem is az tetszik a legjobban. - nézett rám. Letette maga mellé a fényképezőgépjét és a laptopját vette magához. Kaptam az alkalmon és felkaptam a fekete gépet. Mosolyogva kapcsoltam be, majd készítettem a mellettem lévő szexistenről egy képet.
- Summer ne! - mondta féloldalas mosollyal az arcán.
- De. Naa mosolyoogj! - kezdtem el nyávogni majd kattogtatni kezdtem. Nevetve takarta el az arcát és dőlt hátra, nekem pedig egy hatalmas vigyor keletkezett az arcomon. Annyira jól érzem magam vele, és örülök,  hogy őt mondhatom a legjobb barátomnak!

 

Drága olvasóim! Ne haragudjatok a késés miatt, de sajnos elromlott a számítógépem, így a bátyámét használom, de ide is csak akkor tudok ülni, amikor nincs itthon. Ígérem, egy-két hét múlva miután megkapom a laptopomat, folyamatosan fogom hozni a részeket! Köszönöm a véleményeket, nagyon örülnék ha tartanánk az előző részhez kapott komment számot, még akkor is, ha ez nem lett izgalmas rész! :) x 

   м r s. н o я a и

20 megjegyzés:

  1. ááááááhhh*--------* imáádom!! nagyon jól írsz, bar lehetne egy picivel hosszabb reszek: D de ez mar a lkegkevesebb.!kb. hány részesre tervezted a blogot?: DD dorii.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki.:DD Rendben.;) Hát olyan 20 részesre. A nyár végén szeretném befejezni, hogy azután teljes erővel a sulira koncentráljak! :) x

      Törlés
  2. Ez a rész is nagyon tetszett,annak ellenére hogy most nem fogok tudni olyan hosszú kommentet írni. Nos, nekem Harry a kedvenc 1D tagom, és örülök hogy feltűnt a történetben.:)
    Van egy olyan érzésem, hogy a következő buliba már Summernek és Niallnek is lesz kedve elmenni. :D
    Love, Dream x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, hogy nem írsz hosszú megjegyzést, elég ha írsz valamit. Persze ezzel nem azt mondom, hogy ezután írj rövidet, mert amúgy nagyon jól esik, ha valaki bőven kifejti a véleményét.:DD Örülök, hogy tetszett egyébként.:) Lesz még ennél nagyobb szerepe is úgyhogy remélem ezzel még jobban megszerettettem veled a történetet.Hahah! Majd meglátjuk.:D x

      Törlés
    2. Nem kell ahhoz Styles hogy szeressem :) ♥

      Törlés
  3. Nagyon tetszett ez a rész is. Nagyon jól megtaláltad az összhangot a tájleírás és az érzelmek/történések között. Csak így tovább és gyorsan a kövit!! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagggyon örülök.:D Juj, de jó! Pedig féltem, hogy ez nem igazán fog sikerülni, de szerencsére nincs miért aggódnom.:)) :D Rendben és rendben.:D x

      Törlés
  4. aa*-* nagyon jó rész lett :Dx
    hát Niall, Niall... A kanos formádat :D
    várom a következőt.:))x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett.:D Hahah. hát csak pasiból van.;D :DD
      sietek. ;) xx

      Törlés
  5. Mucus!
    Nagyon jó lett! ♥
    Nialler hogy beindult:'D
    Aranyosak Summer és Ryan, de én jobban örülnék egy Summer-Niall párosításnak!;)
    Siess!:D
    Puszi, Tina xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett.:d
      Kanos vagy mi.:DD
      Majd meglátjuk.;)
      Sietek.:* x

      Törlés
  6. Ó, a macsó Niall. Ilyen formában sem olvastam még, de épp ez teszi olyan érdekessé.:D kíváncsi vagyok hogy lesz tovább, siess a következővel.(:
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha:D Idősebb lett ezáltal a személyisége is változott:D Sietek! :) x

      Törlés
  7. Nagyon jó rész!!! *.* Még csak most kezdtem olvasni, de függő lettem!!!! *o*
    Salalala gyorsan a kövit!!!!!! :3

    VálaszTörlés
  8. Szia!Nagyon szeretem a blogod és mindig kíváncsian várom a következő rész!Így egy meglepi vár rád a blogomon!
    http://shesnotafraidyeah.blogspot.hu/2013/06/2-dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hú, nagyon örülök neki.:D KÖSZÖNÖM.<3 x

      Törlés
  9. Szia nagyon tetszik imádom!! Nagyon jól írsz és már nagyon várom a következő részt!:DD<3

    VálaszTörlés