2013. június 23., vasárnap

Drága olvasóim!
Bizonyára már mindannyian értesültetek, hogy meg fog szűnni a googe reader. Nem is igazán írok róla semmit, hiszen tökre felesleges nekem is leírni ugyanazt, amit már több blogon olvashattok (szerintem).
Tehát, ha továbbra is kíváncsi vagy a történet alakulására és mindig azonnal értesülni szeretnél az új részről esetleg fontosabb bejegyzésről, akkor kövesd BLOGLOVIN -on a blogot! Noricii bővebben leírja, hogy mit hogyan csinálj! :)

ui: Leballagtam. Több időm lesz a blogra. M már hozom is az új részt!<3

1 megjegyzés:

  1. Szia ! Nagyon tetszik ez a blog, szerintem ki*aszott jól írsz.
    Puszi Szabina :D
    U.I : Ha linkelem az én blogom, mondasz nekem véleményt ? :)
    Előre is köszönöm :DD


    http://sweet--dreamm.blogspot.hu/

    VálaszTörlés